04 kwietnia, 2016

A niedziela będzie dla nas!

 Jak w tytule zaznaczyłam niedzielę spędzamy z mężem  razem (staramy się ;)),  dlatego post pojawia się dopiero dzisiaj ;). Było takie piękne, wiosenne powietrze, a słońce tak grzało, że grzechem byłoby nie wyjść z domu. Spacer do pobliskiego lasu był strzałem w dziesiątkę! ;)















W ostatnim poście wspomniałam Wam, że mam jeszcze jedną nowinę :) W listopadzie dowiedziałam się, że spodziewamy się dzidziusia!!! :) Ciąża to piękny, wyjątkowy czas, dlatego chciałabym mieć z tego okresu pamiątkę w postaci np zdjęć. Blog to doskonały sposób na uwiecznienie tych chwil. Zresztą zawsze chciałam mieć sesję ciążową ;) a tutaj mogę mieć ich trochę więcej niż jedną i będę wiedzieć jak zmieniało się moje ciało i brzuszek z tygodnia na tydzień :). To będzie pamiątka!

Posty o tematyce urodowej i sportowej będą nadal kontynuowane, co prawda te drugie planuje trochę zmodyfikować do mojego obecnego stanu ;) ale myślę, że się przydadzą nie tylko przyszłym mamom wcześniejsze jak np ćwiczenia z piłką znajdziecie tutaj, czy trening na dolne partie brzucha tutaj, a tutaj sprawdzicie jakie buty na trening będą najlepsze.

Do następnego!

2 komentarze:

  1. jest i mój ulubiony niedźwiadek ;)
    uwielbiam spacery w lesie, ten zapach :)
    i oczywiście gratulacje dla przyszłych rodziców :)

    OdpowiedzUsuń