22 grudnia, 2013

Świąteczny stroik w kilka minut

Święta już za chwilę, więc na wymyślne strojenie wnętrz coraz mniej czasu. Z tej racji, że jestem w domu tylko na weekendy i to nie wszystkie, mam mało czasu na robienie stroików, bo zawsze są ważniejsze rzeczy do zrobienia (sprzątanie, lepienie pierogów itd.) :) Jednak nie potrafię nie zrobić nic, bo to nie w moim stylu. Chociaż trochę świątecznego klimatu lubię sobie stworzyć w pokoju :)

Na przygotowanie stroika wykorzystałam butelkę po winie, gałęzie, sopelki które wcześniej sobie kupiłam i spray. Więc tak na prawdę wszystko czego potrzebowałam już miałam :)

 W planach były jeszcze wzorki zrobione klejem z pistoletu, ale niestety brak czasu mi na to nie pozwolił. Uważam, że w sumie lepiej ta butelka wygląda bez żadnych udziwnień typu gwiazdki czy inne. Wykorzystam ją więc jeszcze w lato np. włożę do niego tulipany :)

 Przyznaję się od Aliny ściągnęłam pomysł na świąteczną ramkę :).




Tak jak powyżej, czy może ze świeczkami? :)


Pozdrawiam, Kasia.

9 komentarzy:

  1. Super pomysł, bardzo podobają mi się takie dekoracje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Uwielbiam taki minimalizm, białe meble i porządek :) Ale w małym mieszkaniu nie ma na to szans...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale slicznie *.*

    Obserwujemy? Ja juz <3
    http://wiktoriaah.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł i blog świetny z tego co widać to piękny pokój Może ci sie u mnie spodoba i skusisz się na obserwacje za obserwacje ? :)) http://gabrysiaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ze świeczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładne drzewko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ten stroik się prezentuję... Ja aktualnie myślę nad wykonaniem takiej wersji na co dzień. Strasznie podobają mi się takie ozdoby ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też muszę coś wymyślić bo teraz mam puste miejsce a święta się skończyły i ten już nie stoi, chętnie coś ściągnę pomysłowego więc działaj, działaj ;)

      Usuń